Friday, October 31, 2008

Mum

2day is my mum bzday...but i can't c my mum..i'm so sory mum..actually i still wish 2 u mum.

i love u so much..thanx a lots..

Pengorbananmu xmampu kubalas walaupun dengan limpahan kemewahan ku berikan kpdmu..
setitis air susu yang mengalir kedalam diriku menjadi satu kekuatan pada diriku..saat kau menyusukanku,pandangan matamu tepat kearah mataku seolah2 ingin memberitahuku sesuatu. mungkin waktu itu aku hanya memandangmu dengan pandangan yang kosong. namun naluri hatimu berkata2. dengan aliran air susu dan gerak hatimu tanpa kita sedari ia sampai kepadaku. apa yg kau fikirkan dan ingin sampaikan..lihatlah kini anakmu yg membesar dengan hasil usaha dan kesabaranmu..

setitis airmata mu yg menitis membuatkan aku terasa betapa tinggi dan mulianya kasih sayang seorg ibu pada anknya. tatkala aku sakit, demam..kau korbankan masa tidurmu untuk mjg ku. tidak kau hiraukan yg lain asalkan kau sentiasa disisiku. memberikan semangat padaku untuk tabah melawan penyakit. pengorbananmu terlalu besar dan tidak terhitung nilainya..

keringat yang membasahi dahi dan baju mu membuatkan aku menitiskan air mata mengenangkan pengorbananmu pada keluarga yang tercinta. tanggungjawabmu pada suami tidak pernah kau abaikan. sentiasa kau utamakan suami. suamimu juga faham akan tugasmu dan dia ringan tulang untuk meringankan bebanmu di rumah bila mana dia tidak bekerja..thanx dad..

seawal 4pg kau bangun untuk mencari rezeki. badanmu dibasahi keringat tatkala org lain sedg lena diulit mimpi. tidak kau kisah demi membesarkan ank2..

tak dapat ku ceritakan betapa besarnya pengorbananmu wahai IBU...
Semoga Allah Membalas Segala Jasa2mu...
Aku Sayang Ibuku.................

0 OrAnG KompLen: