Wednesday, December 24, 2008

2008 melabuhkan tirai

2008 bakal melabuhkan tirainya…sblum tu aku nk citer skit…..

aku mengimbas semula apa yang telah aku alami sepanjang tahun ini bila aku berseorangan..kini hampir setahun kejadian itu berlaku dan ia menjadi pengajaran kpd driku….biarlah rahsia….he2 cam ct nurhaliza plak…

kini hampir 9 bulan hbgn aku ngan bro.haaa??? 9 bulan??? Lo seseorg wanita tu pregnant,da dpt baby da….sambung balik….dalam xsedo je…giler tol kami ni..cam org bercinta plak..korunk pk la erk per yg aku nk citer ni..perkenalan kami ni bermula cmner aku xley citer r erk…antara kami dan chor jer yg tau…huhuhu….dalam xsgjer jer..choor….hmmmm….nice kwn ngn dia..bg aku dia ni ok la..xley puji kt sni…nnt smp kt dia,dia jd riak plak…aku tau mesti der org akn smpkN kt choOr nnt..aku knl choOr ni pun psl 1 insiden..ulangan yer..I.N.S.I.D.E.N tau..bukan A.C.C.I.D.E.N.T..hrp phm yer 

continue psl bro….start dr kmi knl tu..every night kmi ckp fon…msge jgn kire ler..mule2 tu mmg rancak tp dah lame2….maklum ler..bro kj, jd terhad ler ms dia..kdg2 aku kaco gak..hheheeheeeh sori bro.pnh sekali tu sampai 7jam..mesti korunk xcy kan..tp itula hakikat…ape2 pun..tq yer bro.kira la bro bper da byk abis..awl2 tu men teka teki…lm2 ngarut..tp bro ni suke cite bab agama, tu yg aku suka..aku ni dah ler xbper pande.jd ade org citer..mane aku xpahm aku tye le..bro pun de bg aku 1 kitab yg boleh aku rujuk dan buat panduan..TQ BRO..


Walau apepun jgnle lupe bulan islam…MUHARAM..bagus jugak Raihan wat lagu tu..dalam xsengaja je kita bley ingat bulan2 islam

Kalau korunk nak tgOk rupe brO, snang jer…meh jumper aku..n aku akn tjuk pd korunk…3 singgit…3 singgit….heehheheh cam ehsan dalam upin ipin plak….

Ok aper pun…aku harap korunk akn success slalu…aper azam 2009??azam 1430H??

1 OrAnG KompLen:

izzy said...

helo.. tq sebab singgah my blog